خانه / سلامت پوست و مو / محبوب ترین لوازم آرایشی برند گارنیر

محبوب ترین لوازم آرایشی برند گارنیر

محبوب ترین لوازم آرایشی برند گارنیر

برای بانوان آرایش کردن یکی از کارهای لذت بخشی است که در طول روز انجام میدهند. در واقع حتی یک میکاپ ساده باعث میشود تا اعتماد به نفس آن ها بالا برود و کل روز حس و حال خوبی داشته باشند. از سوی دیگر آرایش کردن هم باعث جذابیت صورت شده و هم تمیزی و آراستگی شما را نشان میدهد. از این رو سعی میکنند تا همیشه بهترین لوازم آرایش را برای خود انتخاب کنند. برند گارنیر یکی از معتبرترین برندهای بازار است که در بین بانوان طرفدارهای زیادی دارد. این شرکت محصولاتی با کیفیت فوق العاده تولید و روانه بازار کرده است. برند گارنیر از شال ۱۹۰۴ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز جزو موفق ترین ها به حساب می آید. از مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت تمام لوازم آرایشی خود استفاده میکند تا همیشه رضایت مشتری جذب شود.

محبوب ترین لوازم آرایشی برند گارنیر

محبوب ترین لوازم آرایشی برند گارنیر
محبوب ترین لوازم آرایشی برند گارنیر

کرم پودر ویتامینه گارنیر

این محصول پوشش دهنده ، سفید کننده ، ضدآفتاب ، دارای ویتامین E و آرسان میباشد. در واقع یک پکیج کامل از هرآنچه که شما میخواهید. این محصول دارای فرمولاسیونی بوده که برای پوست های معمولی تا خشک مناسب میباشد. یعنی بدون هیچ نگرانی میتوانی از آن استفاده نمایید. همچنین بافت بسیار سبکی داشته که پس از استفاده به هیچ عنوان روی پوست خود احساس سنگینی نمیکنید. ماندگاری بالای آن باعث شده تا کل روز همراه شما بماند بدون اینکه نیازی به ترمیم کردن داشته باشد. خاصیت ضد آب داشته و بر اثر عرق کردن و یا آب ریختن روی صورت از بین نمیرود. SPF آن ۲۵ بوده و در برابر اشعه آفتاب از صورت شما محافظت میکند. این محصول در سه رنگ موجود بوده و مطابق با رنگ پوست خود میتوانید مناسب ترین گزینه را تهیه نمایید.

کرم پودر مات بی بی گارنیر

اگر میخواهید آرایشی زیبا و صورتی صاف و یکدست داشته باشید ، کرم پودر مات بی بی گارنیر انتخاب مناسبی میباشد. پوشش دهی عالی آن هرگونه عیب و ایرادی را از روی صورت شما پاک میکند. ضدآفتاب موجود در فرمولاسیون آن از پوست شما در برابر اشعه های آفتاب و لامپ های مختلف محافظت میکند. این محصول ماندگاری بالایی داشته و کل روز همراه شما میماند. همچنین خاصیت ضد آب داشته و در برابر عرق کردن و آب مقاومت خوبی دارد. وجود ویتامین E درآن باعث آبرسانی به پوست شما میشود و پوست های آسیب دیده را ترمیم میکند. انتخاب خیلی خوبی برای پوست ها خشک میباشد.

رژ لب مایع گارنیر

رژ لب های مایع گارنیر جلوه زیبایی به صورت و لب های شما میدهد. این محصول ماندگاری ۲۴ ساعته داشته و نیازی به ترمیم در طول روز ندارد. همچنین خاصیت ضد آب داشته و اگر چیزی بخورید هم پاک نمیشود. رژ لب های مایع گارنیر ۲۴ رنگه بوده و تمام رنگدانه های آنها عمیق هستند و کل لب را به خوبی پوشش میدهند. از خشک شدن لب ها جلوگیری میکند و هیچ ترکی روی پوست لب شما ایجاد نمیشود. در ساخت آن از مواد مرغوب و بدون سرب استفاده شده تا به لب های شما آسیبی نرسد.

رژ لب های سه بعدی گارنیر

در پک رژ لب های سه بعدی گارنیر شما همه رنگ ها را پیدا خواهید کرد. این محصولات مانند مداد بوده و استفاده از آن حتی برای افراد مبتدی هم آسان و راحت میباشد. بافتی کاملا سبک و نرم داشته که باعث میشود احساس سنگینی در لب های خود حس نکنید. این محصول هیچ گونه حساسیتی در لب های شما ایجاد نمیکند. حالت مات داشته و جلوه لب ها را خاص میکند. ماندگاری خوبی دارد و شاید در طول روز یک بار نیاز به ترمیم داشته باشد. قابلیت پوششی یکدست دارد و به جذابیت آرایش شما اضافه میکند.

پالت سایه ۱۲ رنگ برند گارنیر

پالت سایه ۱۲ رنگ گارنیر یک همراه خوب برای تمام بانوان میباشد. در این پالت تمام رنگ های اصلی و بیس موجود میباشد. چشمان خود را جذاب و زیبا کنید. این محصول پشت چشم شما را به صورت یکدست پوشش میدهد و زیبایی خاصی به چشمهایتان میدهد. برای هر نوع پوستی مناسب میباشد و بدون هیچ نگرانی میتوانید از آن استفاده نمایید. این محصول مات و مرطوب بوده و گزینه فوق العاده ای برای زیر سازی به حساب می آید. در ساختار آن از مواد معدنی ، اسیدهای آمنه و ویتامین E استفاده شده است.

پنکیک گارنیر مدلStay Real

این محصول برای تمامی پوست ها مناسب بوده و هیچ محدودیت استفاده ای ندارد. پوشش دهی فوق العاده آن باعث میشود تا پس از استفاده صورتی صاف و یکدست داشته باشید. Stey Real از سری پنکیک های محبوب برند گارنیر میباشد. ماندگاری فوق العاده داشته و پس از مدتی تکه تکه نمیشود. به هیچ عنوان پوست شما را خشک نمیکند و صورتی صاف و بی ایراد را تقدیم شما میکند. این محصول خاصیت ضد آب داشته و در برابر عرق کردن مقاومت بسیار خوبی دارد.

مداد چشم شمعی گارنیر

این مداد چشم روغنی آرایش کردن را برای شما راحت تر میکند. این محصول بدون ریزش بوده و به هیچ عنوان از چشمان شما پاک نمیشود. در واقع اینگونه بگوییم که یک همراه خوب به حساب می آید. بافتی نرم و سبک داشته و پساز استفاده به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهید کرد. خاصیت ضد آب داشته و هیچگونه حساسیتی در چشمان ایجاد نخواهد کرد. همچنین در برابر گرما و رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارد. از این رو بدون نگرانی با این مداد به چشمان خود زیبایی بیشتری دهید و جذابیت خود را بالا ببرید.

منبع: مگ دت لند

درباره ی 6190

همچنین ببینید

خرید ضد آفتاب ضد لک و ضد چروک لاکورت Every Day Sun Block

خرید ضد آفتاب ضد لک و ضد چروک لاکورت Every Day Sun Block خرید ضد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *