جدیدترین و ارزانترین صندلی های گیمینگ وارداتی و خارجی ۲۰۲۲

جدیدترین و ارزانترین صندلی های گیمینگ وارداتی و خارجی ۲۰۲۲خرید صندلی گیمینگ برای گیمرها خیلی مهمه. گیمرها و یا بطور کلی همه افرادی که زمان زیادی از روز رو پای کامپیوتر میگذرونن، باید این موضوع رو بدونن که نشستن طولانی مدت میتونه آسیب های جدی به مهره های مهم بدن مثل کمر و گردن وارد کنه و بعضی وقتا این آسیب ها جبران ناپذیرند. برای همین باید صندلی گیمینگ تهیه کنید که استاندارد باشه و با طراحی ارگونومیکش بتونه ساعات راحت و دلچسبی رو براتون فراهم کنه. اما شاید تنوع زیاد صندلی های مخصوص بازی در بازار انتخاب رو براتون سخت کنه. تو این بخش حاجی میخواد جدیدترین و ارزانترین صندلی های گیمینگ وارداتی و خارجی ۲۰۲۲ رو بهتون معرفی کنه.

بهترین صندلی گیمینگ های وارداتی ۲۰۲۲

شاید فکر کنید صندلی گیمینگ های خارجی و وارداتی خیلی گرون هستند و خریدشون نیاز به بودجه ربادی داشته باشه اما من اومدم بهتون مدلهایی رو معرفی کنم که با توجه به کیفیت و قابلیت هایی که دارند، مقرون به صرفه هستند.

صندلی گیمینگ DXRacer NEX

یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های ممکن از برند معتبر دی ایکس ریسر که تمام ویژگیهای لازم برای یک صندلی گیمینگ باکیفیت و راحت را با قیمتی معقول فراهم کرده. قسمت پشتی این صندلی از جنس چرم PU هست که باعث شده ماندگاری این محصول بیشتر بشه. قسمت جلویی از جنس پارچه بوده و به همین علت در استفاده های طولانی مدت خنک میمونه. دسته های صندلی قابل تنظیم هستند و خود صندلی رو هم میتونید متناسب با قد و وزنخودتون تنظیم کنید.

ThunderX3 TGC12

یکی از برترین صندلی های گیمینگ که برای گیمرهایی با قد ۱۶۰ الی ۱۸۵ سانتی متر گزینه مناسبیه. این صندلی کاملا ارگونومیک طراحی شده و تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن رو میتونه به راحتی تحمل کنه. جنس این صندلی تودوزی با روکش PU مرغوب، با جزئیات فیبر و کربن، دارای بالش های کوچک برای کمر و گردن بوده که اگر خواستید میتونید اونارو جدا کنید. با استفاده از این صندلی میتونید ساعت ها بازی کنید بدون اینکه احساس درد یا خستگی داشته باشید.

Secretlab Titan Evo 2022

یه صندلی گیمینگ خفن و باکیفیت که ترکیبی از دو نوع صندلی Titan و Omega هست. این صندلی رو میشه در سه سایز کوچک، معمولی و بزرگ خرید. تکیه گاه لین صندلی به چند جهت مختلف قبالیت تنظیم داره و به شما کمک میکنه تا راحت ترین حالت ممکن رو برای خودتون موقع بازی فراهم کنید.

Homall Racer

این صندلی گیمینگ خفن، نه تنها ظاهر خیلی زیبایی داره بلکه بسیار راحته و از یک قابل فولادی ۱۸ میلی متری و فوم با چگالی بالا روی چرم مصنوعی ساخته شده. این صندلی مدل مسابقه ای هست و یه گزینه عالی برای اوناییه که بودجه محدودی دارند.

نرگس شیدا