خانه / news-dr / اکانت قانونی بازی FIFA23 standard edition برای PS5

اکانت قانونی بازی FIFA23 standard edition برای PS5

اکانت قانونی بازی FIFA23 standard edition برای PS5

محاله گیمر باشی و حداقل یکی از نسخه های فیفا رو تجربه نکرده باشی. حالا فیفا ۲۳ جدیدترین نسخه این بازی پرطرفدار و هیجان انگیزه که مطمئنا هر گیمری دلش میخواد این بازی خفن رو داشته باشه. برای همین حاجی براتون اکانت قانونی بازی FIFA23 standard edition برای PS5 رو آورده که بخرید و حسابی ازش لذت ببرید.

 

بررسی اکانت قانونی بازی FIFA23 standard edition برای PS5

شما میتونید به راحتی اکانت قانونی بازی FIFA23 standard edition برای PS5 رو خریداری کنید؛ یه بازی فوق العاده با طرفداران زیادی که داره و هر سال هم نسبت به سال قبل پیشرفت میکنه و باعث میشه محبوبیت بیشتری داشته باشه. برای همین این بازی همیشه برای کاربران تازگی داره چون هر سال با یه سری ویژگیها و قابلیت های جدید مخاطبین رو غافلگیر میکنه. یکی از قابلیت هایی که به بازی فیفا ۲۳ اضافه شده، Cross Play هست. با استفاده از این قابلیت کاربران کنسول های بازی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی میتونن همزمان با هم بازی کنند.

 

یه ویزگی مهم دیگه در این بازی اینه کنه در این نسخه از فیفا، شاهد گسترش همکاری با لیگ های جهانی هستیم و جام جهانی مردان و زنان هم بصورت همزمان در بازی وجود داره. کمپانی سازنده به کاربران این قول رو داده که فناوری های بازی رو تا ده برابر ارتقاء داده مثلا  Hypermotion  که یک فناری گرافیکی کارآمد در فیفا ۲۲ محسوب میشد قدرتمند تر از گذشته در نسخه جدید بازی فیفا حضور خواهد داشت. از طرفی، به دلیل استفاده از تک تک دوربین های استادیوم، الگوبرداری از بازیکنان خیلی دقیق تر انجام شده و در نتیجه حرکات واقعی تری در زمین بازی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

ویژگیهای اکانت قانونی بازی FIFA23 standard edition برای PS5

شمایی که پلی استیشن ۵ داری باید بهت بگم که تغییرات فیفا۲۳ به موارد گرافیکی و لایسنس ختم نمیشه و در بخش هایی مثل Ultimate Team و کریر مود هم بازی تفاوت هایی با گذشته کرده؛ در نتیجه میتونید تیم قوی تری داشته باشید. کمپانی EA هنوزم با تیم های پرطرفدار دنیای فوتبال قرارداد خودش رو حفظ کرده و شما میتونید شاهد صدها تیم و هزاران بازیکن از لیگ های مختلف در این بازی باشید.

گرافیک بازی در PS5 خارق العادست و یه حس واقعی به گیمر منتقل میکنه. کافیه تیم مورد علاقتون رو انتخاب کنید و یا حتی تیم رویایی خودتون رو خلق کنید.  مشغول بازی بشید و قدرت خودتون رو به رخ بازیکن های سراسر دنیا بکشید تا جزو تاپ پلیرها این بازی هیجان انگیز شوید.

dx6190nnewsekhabnecliprketاسنوادووپاکشوما صندلی گیمینگمیز گیمینگ بهترینبرترین جدیدترینلوکس ترینلاکچریزیباترینمناسبترینهیمالیایخچال هیمالیاsandali-game

درباره ی 6190

همچنین ببینید

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱ طبق آمارها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *