خانه / news-dr / اکانت قانونی بازی FIFA23 Ultimate edition برای  PS5

اکانت قانونی بازی FIFA23 Ultimate edition برای  PS5

اکانت قانونی بازی FIFA23 Ultimate edition برای  PS5

بدون شک میتونم بگم که بازی فیفا، یکی از خفن ترین و جذاب ترین بازیهای ویدیویی در دنیاست که هر ساله با نسخه جدیدش همه رو غافلگیر میکنه. الانم فیفا ۲۳ با قابلیت های زیادی که داره میتونه هر گیمری رو مجذوب خودش کنه. برای همی حاجی براتون اکانت قانونی بازی FIFA23 Ultimate edition  برای PS5 رو آورده که یکی از نسخه های خیلی خفن فیفا ۲۳ هست و ویژگیهای فوق العاده ای داره که در ادامه بهتون میگم.

 

بررسی اکانت قانونی بازی FIFA23 Ultimate edition برای  PS5

نسخه التیمیت ادیشن فیفا۲۳ برای اولین بار در تاریخ این سری، دارای سوپرلیگ بانوان هست. از این رو میتونید تصویر اولین فوتبالیست زن در تاریخ این سری رو روی کاور بازی مشاهده کنید. ام باپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن به همراه سم کر (Sam Kerr) ستاره تیم فوتبال بانوان چلسی انگلستان روی جلد بازی قرار دارند. براساس گزارش سم کر (Sam Kerr) که برای تیم فوتبال چلسی و تیم ملی استرالیا توپ میزنه، یکی از بهترین فوتبالیست های زن در طول تاریخ شناخته شده و همینطور اولین زنیه که تصویرش روی کاور بازی محبوب فیفا رفته.

در واقع شرکت EA از اولین زن گزارشگر باز یفیفا به نام الکس اسکات رونمایی کرد و همین موضوع نشون میده که فیفا۲۳ تمرکز بیشتری بر روی فوتبال بانوان داره. از طرف دیگه ام بایه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن که یکی از بهترین بازیکنان دنیاست، برای سومین بار تصویرش رو کاور فیفا قرار میگیره.

 

ویزگیهای اکانت قانونی بازی FIFA23 Ultimate edition برای  PS5

Volta Football  از جمله قابلیتهاییه که به شما امکان تجربه فوتبال خیابانی رو میده. بازیکن دلخواه خودتون رو بسازید، لباس مناسب تنش کنید و به سبک و شیوه منحصر به فرد خودتون به اجرای مسابقات فوتبالی خیابانی بپردازید.

 

خرید اکانت قانونی بازی FIFA23 Ultimate edition برای  PS5

اکانت قانونی بازی FIFA23 Ultimate edition برای PS5 رو میتونید با بهترین قیمت از فروشگاه معتبر و تخصصی حاجی گیم خریداری کنید. اکانت های بازی در حاجی گیم به کمک تیم پشتیبانی آماده به خدمت، به راحتی نصب میشن.

dx6190nnewsekhabnecliprketاسنوادووپاکشوما صندلی گیمینگمیز گیمینگ بهترینبرترین جدیدترینلوکس ترینلاکچریزیباترینمناسبترینهیمالیایخچال هیمالیاsandali-game

درباره ی 6190

همچنین ببینید

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱ طبق آمارها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *