خانه / news-dr / اکانت قانونی بازی God of war Ragnorak برای  PS5

اکانت قانونی بازی God of war Ragnorak برای  PS5

اکانت قانونی بازی God of war Ragnorak برای  PS5

بلخره بعد از ماهها انتظار بازی God of war Ragnorak برای PS5 در سال ۲۰۲۲ منتشر میشه. این بازی داستانی فراتر از نسخه های قبلی داره و در واقع حماسه نورس که در سال ۲۰۱۸ شروع شد رو به پایان میرسونه. اولین تریلر این بازی که تونست نظر مخاطبین رو به خودش جذب کنه، در نمایشگاه پلی استیشن در سال ۲۰۲۱ ارائه شد. در این تریلر، اطلاعاتی مثل گیم پلی و تصاویر سینمایی بازی به نمایش گذاشته شد و نشون داد که مبارزات در این نسخه از بازی، همونطور که انتظار میره با خشونت بسیار زیادی همراهه. حالا حاجی اکانت قانونی بازی God of war Ragnorak برای PS5 رو برای شما گنگیا آورده که در ادامه بیشتر درموردش صحبت میکنیم.

 

داستان بازی God of war Ragnorak برای  PS5

اکانت قانونی بازی God of war Ragnorak برای PS5 داستان جذابی داره که روایتگر یک موضوع آخرالزمانی هست. به گفته کوری بارلوگ، به عنوان مدیر استودیو سانتا مونیکا، بازی God of war Ragnorak برای PS5 در واقع انتهای داستانی هست که در سال ۲۰۱۸ شروع شد و کاراکتر اصلی آن رگناروگ می باشد. این داستان حدود ۵ سال در حال اجرا بوده و حالا، شرکت سازنده تمایل داره مثل بقیه بازیهایی که خط داتانیشون مربوط به کشورهای حوزه اسکاندیناوی هست، داستان بازی رو به اتمام برسونه. از طرفی، در این بازی میتونید از سپرهای متنوع استفاده کنید و همین موضوع باعث میشه تا بیشتر از قبل از این بازی لذت ببرید.

dx6190nnewsekhabnecliprketاسنوادووپاکشوما صندلی گیمینگمیز گیمینگ بهترینبرترین جدیدترینلوکس ترینلاکچریزیباترینمناسبترینهیمالیایخچال هیمالیاsandali-game

درباره ی 6190

همچنین ببینید

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱ طبق آمارها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *