خانه / news-dr / آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱

گرانترین ساید بای ساید در سال 1401

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱

طبق آمارها و گزارش های دریافتی، گرانترین ساید بای ساید در بازار لوازم خانگی ایران تا ۵۰۰ میلیون تومان نیز می رسد. برندهای ال جی، سامسونگ، بوش و دوو جزو گرانترین ساید بای سایدها در ایران معرفی شدند. در این مطلب ۴ مدل از گران ترین سایدهای بازار را به شما معرفی می کنیم و بررسی میکنیم که چه ویژگی‌ هایی باعث شده تا این مدل‌ها جزء گران‌ ترین ساید بای سایدها باشند.

 

۱٫ ساید بای ساید سری signature ال جی مدل SG۱

یخچال فریزر Door-in-Door الجی مدل SG1‌ از گران ترین ساید بای سایدها از نوع instaview با قیمتی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان می باشد. LG در ساخت این یخچال از فناوری‌ های فوق پیشرفته‌ ای استفاده کرده است. درب instaview در‌ یخچال فریزرهای ال‌ جی به گونه ایست که با زدن دو ضربه روی درب، درب آن روشن شده و می‌ توانید از این طریق داخل ‌یخچال را ببینید و از باز و بسته کردن بی مورد‌ یخچال و اتلاف انرژی جلوگیری کنید.

 

بهترین ساید بای ساید الجی

 

یکی از جذاب‌ ترین ویژگی ساید SG1 قابلیت باز شدن خودکار درِ آن می باشد. در زیر یخچال یک سنسور هوشمند وجود دارد و زمانی که شما پای خود را زیر درب ‌یخچال می‌گذارید، درب ‌یخچال به صورت خودکار باز می‌ شود. همچنین یکی دیگر از ویژگی های خاص آن مجهز بودن به قفسه عریض Custom Chill است که می‌ توانید دمای خاصی را برای آن در نظر بگیرید و مواد غذایی خاصی را با دمای مورد نظرتان در آن نگهداری کنید.

با سیستم نورپردازی LUMIShelf زیر هر قفسه به صورت جداگانه نورپردازی شده و دید عالی به مخاطب داده می شود. به کمک فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh و با گردش هوای داخلی به کمک فن یخچال، تصفیه و بوزدایی هوای داخلی نیز انجام می‌ شود. گفتنی است ساید بای ساید SG1 الجی از آبسردکن بیرونی و یخساز خودکار بهره مند است.

 

گران ترین ساید بای ساید

 

۲٫ یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل Romano

یکی دیگر از گرانترین ساید بای سایدهای موجود در بازار، ساید بای ساید سامسونگ مدل رومانو با قیمتی حدود ۱۵۰ میلیون تومان است که با ظاهر زیبا و امکانات پیشرفته طرفداران زیادی دارد. این ساید بای ساید با طراحی بدنه خاص و منحصر بفردش یکی از بهترین گزینه های خرید یخچال ساید بای ساید است و همچنین با داشتن ظرفیت ۳۴ فوت امکان نگهداری حجم زیادی از اقلام و مواد غذایی متنوع را به شما می دهد.

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل Romano

بخش بالایی ساید بای ساید ۴ درب سامسونگ به یخچال و بخش پایینی آن به فریزر اختصاص یافته است که هر کدام از این ها از دو درب جداگانه بهره می برند و امکان دسترسی مستقل به محدوده های خاصی را فراهم می کنند. کمپرسور دیجیتال اینورتر در این محصول مصرف انرژی پایینی داشته و از بازدهی بالا و طول عمر بیشتری بهره می برد.

سیستم خنک کننده سه گانه در یخچال Romano باعث می شود تا بطور مستقل دمای هوا کنترل و بهینه سازی شود، رطوبت را به حداکثر رسانده و از انتشار و ترکیب بوهای مختلف جلوگیری می کند. Metal Cooling ویژگی هم این امکان را فراهم می‌سازد تا یخچال به مدت طولانی‌ تری خنک بماند.

قیمت ساید بای ساید سامسونگ

 

۳٫ یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X39

یکی از جادار ترین و با کیفیت ترین ساید بای ساید های برند ال جی مدل X39 با ظرفیت ۳۴ فوت می باشد که علاوه بر امکانات فوق العاده، از طراحی بسیار زیبا و مدرنی بهره می برد. ساید بای ساید ۵ درب ال جی جزو گرانترین ساید بای ساید های موجود در بازار می باشد که قیمتی نزدیک به ۱۹۰ میلیون تومان دارد.

 

بهترین مدل ساید بای ساید

 

در ادامه از مهم ترین امکانات این ساید بای ساید را برای شما شرح می دهیم:

مهم ترین ویژگی این محصول موتور بکار رفته در آن است که از نوع اینورتر خطی بوده که صدا و لرزش آن را کاهش می دهد. قسمت بالای ساید بای ساید الجی سری نکست به یخچال اختصاص داشته و قسمت پایین آن کاملا به فریزر (قفسه ها و کشوها) اختصاص دارد. یخساز و آبسردکن این محصول اتوماتیک و قابل اتصال به آب شهری می باشد. حتی تنظیمات انتخاب یخ خرد و حبه‌ای دارد و می‌توانید قابلیت UV nano آن را از پنل تنظیمات فعال کنید. ساید بای ساید الجی مدل X39 مجهز به فیلتر بهداشتی نیز می باشد که تمام بوها و میکروب ها را از بین می برد.

 

ساید الجی مدل X39

 

۴. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77

ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 با گنجایش ۳۴ فوت (معادل ۷۶۸ لیتر) یکی دیگر از ساید بای سایدهای گران قیمت در بازار با قیمت حدود ۱۵۰ تا ۲۱۴ میلیون تومان می باشد. این محصول با رتبه مصرف انرژی +A جزو یخچال های کم مصرف بوده که از مزیت های مهم آن بشمار می رود.

جدیدترین ساید بای ساید

ظاهر زیبای یخچال و فریزر سامسونگ مدل RH77 با دستگیره‌ های کشیده و با آبریز و یخساز بر روی درب، تکمیل شده است. در بالای آبسردکن و یخساز خودکار این دستگاه، نمایشگر و کنترل پنل مدرن و لمسی وجود دارد که به کمک صفحه نمایش، اطلاعاتی مانند دمای یخچال و فریزر مشخص می‌شود و همچنین با دکمه‌ها میتوان برای انتخاب بین آب خنک یا تکه یخ‌ هایی ریز برای نوشیدنی اقدام کرد.

یکی از بهترین ویژگی‌ ها در این یخچال وجود یک درب بر روی درب اصلی قسمت یخچال (یا همان قابلیت فود شوکیس Food Showcase) است که امکان دیدن مواد غذایی درون یخچال و دسترسی آسان‌ تر به مواد دلخواه را فراهم می‌ کند.

مثلا قسمت بالای شوکیس مخصوص مواد غذایی آشپزی است و همچنین مواد غذایی مناسب برای بچه‌ها در پایین ترین قسمت شوکیس قرار گرفته است. تکنولوژی All-Around Cooling و فناوری Twin Cooling به همراه سیستم سرمایشی Metal Cooling کمک می‌کنند تا هوای خنک در سراسر فضای داخلی یخچال گردش داشته باشد، این سیستم‌ها که مکمل خوبی برای هم دیگرند کمک می‌کنند تا رطوبت مواد غذایی به خصوص میوه و سبزیجات حفظ شده و تا طولانی مدت طراوت و تازگی داشته باشند.

از دیگر خصوصیات مهم این یخچال هم میتوان به سیستم بدون برفک، یخساز و آبسردکن اتوماتیک، قابلیت اتصال به آب شهری و موتور دیجیتال اینورتر اشاره کرد.

ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77

 

 

درباره ی 6190

همچنین ببینید

هر آنچه که لازم است درباره خرید ظرفشویی بدانید!

هر آنچه که لازم است درباره خرید ظرفشویی بدانید!   قصد داریم نکاتی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *