خانه / news-dr / بیوگرافی کامل ریحانه پارسا + صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا

بیوگرافی کامل ریحانه پارسا + صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی کامل ریحانه پارسا + صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ در تهران از بازیگران جوان و با استعداد سینما و تلویزیون است. شغل پدر او آزاد و مادرش خانه دار است و دو خواهر کوچکتر از خود نیز دارد.

ریحانه از کودکی به بازیگری و کارهای نمایشی علاقه داشت و پس از اخذ مدرک دیپلم، وارد هنرستان سوره شد و در رشته تئاتر ادامه تحصیل داد. در کنار تحصیل نیز بصورت حرفه ای شروع به کار تئاتر کرد.

 

فعالیت حرفه ای و شهرت ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا نخستین بار در سال ۱۳۹۷ با بازی در سریال «پدر» در نقش «لیلا» ایفای نقش کرد و به شهرت بسیار خوبی رسید. وی در این مجموعه با بازیگران خوبی از مهدی سلطانی و سینا مهراد همبازی بود و با سینا مهراد بسیار دیده شدند.

پس از اولین تجربه کاری و بازی عالی در این مجموعه، به وی پیشنهادات بسیاری داده شد؛ اما با تصمیم خودش بیشتر به سمت بازی در تئاتر و کسب تجربه پیش رفت.

به غیر از بازی در سریال پدر، او در تعداد معدودی از فیلم های سینمایی از جمله رقصنده، خوب، بد، جلف ۲ و … و تئاترهای مختلف به ایفای نقش پرداخت.

 

ماجرای آشنایی و ازدواج با مهدی کوشکی

این بازیگر جوان ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش با روزبه حصاری را اعلام کرد اما پس از چندین ساعت مشخص شد که این خبر تنها یک دروغ سیزده بوده است.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون، برای همکاری در تئاتر «اولئانا» با یکدیگر آشنا شدند که در اسفند سال ۱۳۹۸ ریحانه پارسا و مهدی کوشکی با انتشار پستی خبر ازدواجشان را اعلام کردند.

این خبر حواشی زیادی در پی داشت. مهدی کوشکی متولد سال ۱۳۵۹ است و قبل از رابطه اش با ریحانه ۲ بار ازدواج کرده و یک پسر دارد. اختلاف سنی ۱۸ ساله این دو نفر، عکس های متفاوت، ماجرای حق طلاق زن و تذکر رعایت حجاب از جمله حواشی این زوج بود که در فضای مجازی بازتاب زیادی ایجاد کرد؛ اما پس از حواشی های زیاد، این زوج در کمتر از یک سال از یکدیگر جدا شدند و عکس هایشان را از صفحات یکدیگر پاک کردند.

اما ماجرای اصلی این بود که ریحانه در گفتگوی اینترنتی با مسیح علینژاد اعلام کرد که با مهدی کوشکی عقد هم نکرده بود و شناسنامه اش پاکِ پاک است و به گفته خودش مجبور بودند اعلام کنند که ازدواج کرده اند.

 

مهاجرت و پایان فعالیت هنری در ایران

 

مهاجرت ریحانه پارسا

 

مدتی پس از شهرت ریحانه پارسا در سریال پدر و پس از جدا شدن از مهدی کوشکی، وی با انتشار عکس ها و پست هایی با استایل های متفاوت و جنجالی از خود، حواشی جدیدی ایجاد کرد. در نهایت مشخص شد ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت در ایران را زده و سال گذشته به ترکیه مهاجرت کرد که این خبر را سام درخشانی در استوری اینستاگرام خود تایید کرد.

 

ریحانه پارسا و پویان مختاری  

پس از مهاجرت به ترکیه، شایعه رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری مدیر سایت شرط بندی حضرات بت رسانه ای شد که این خبر بدلیل انتشار پست ها و استوری هایی که از یکدیگر منتشر کرده بودند، مطرح شد. برخی می گفتند که ریحانه بخاطر پویان مختاری مهاجرت کرده است که البته هیچکدام به این اخبار واکنشی نشان ندادند.

 

اکران گشت ارشاد ۳ با بازی ریحانه پارسا

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ در حالی اکران شد که جای حمید فرخ نژاد را امیر جعفری گرفته بود و همچنین بهنام بانی و ریحانه پارسا نیز به این فیلم اضافه شده بودند. اما بدلیل شرایط کرونایی، مهاجرت ریحانه پارسا و استایل متفاوت و حواشی زیاد او، اکران فیلم به تعویق افتاد.

گشت ارشاد ۳ طبق اعلام قبلی قرار بود در اوایل آبان ۱۴۰۰ اکران شود، اما اکران آن تا ۲۶ آبان به تاخیر افتاد که برخی رسانه‌ ها علت این تاخیر را حضور بازیگر جنجالی این فیلم دانستند.

 

درباره ی 6190

همچنین ببینید

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱

آشنایی با ۴ مدل از گرانترین ساید بای سایدهای بازار در سال ۱۴۰۱ طبق آمارها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *